S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookies na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Potrebujete poradiť? Hľadáte niečo iné? Kontaktujte nás!

0907 255 865

info@nezabudnes.sk

 


• darček pre seba

• darček na narodeniny

• darček na meniny

• darček na Vianoce

• darček na Valentína

• darček na výročie svadby

• darček na výročie vzťahu

• darček na deň žien

• darček na deň matiek

• darček na deň otcov

• darček na promócie

• darček na krstiny

• svadobný dar

• zásnubný dar

• darček na prvé sväté    prijímanie

• darček na birmovku

• iné výročia, príležitosti, oslavy...


Ako nakupovať

Zážitky a darčeky môžete objednávať

 

 

Nakupovanie - online „Košík“ na stránke www.nezabudnes.sk

 

Registrácia účtu, zrušenie účtu

  • registrácia účtu nie je povinná - je dobrovoľná. Objednávať zážitky a darčeky môžete aj bez registrácie
  • registrácia účtu slúži na urýchlenie objednávky - odbremení Vás od pravidelného vyplňovania kontaktných údajov, nakoľko ich vyplníte iba raz - pri registrácii
  • registrácia účtu slúži aj pre rýchly a ľahký prístup ku všetkým údajom a informáciám o objednávkach
  • po prihlásení do systému si údaje - osobné, dodacie, fakturačné - môžete kedykoľvek zmeniť, aktualizovať
  • Zrušenie účtu: v prípade, ak chcete registráciu účtu zrušiť, napíšte nám e-mail so žiadosťou o jeho zrušenie

 

Nová registrácia - registrácia nového zákazníka

 

  • pri registrácii nového zákazníka vyplňte údaje: osobné údaje, dodaciu adresu, fakturačnú adresu (ak je odlišná od dodacej). V prípade firmy - aj firemné údaje.
  • registrácia nového zákazníka je ukončená vyplnením a odoslaním registrácie priamo z internetovej stránky
  • po odoslaní registrácie automaticky obdržíte potvrdenie o registrácii vrátane prihlasovacieho hesla, s ktorým sa viete prvý krát prihlásiť do Vášho zákazníckeho účtu. Toto heslo si môžete, po prihlásení, zmeniť.

 

 

 

Prihlásenie, zabudnuté heslo

  • ak ste zaregistrovaný v našom e-shope do Vášho zákazníckeho účtu sa môžete kedykoľvek prihlásiť a skontrolovať priebeh Vašich objednávok ako aj vytvoriť novú objednávku - opätovne nakúpiť.
  • ako prihlasovacie meno zadáte Váš prihlasovací mail, ktorý ste zadali pri registrácii a ako heslo - heslo, ktoré Vám bolo automaticky pridelené alebo v prípade, ak ste si heslo zmenili, tak Vaše nové heslo.
  • Zabudli ste heslo? Nevadí. Kliknite na "Prihlásenie" a potom na ikonku "Zabudli ste heslo?", kde zadáte Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Na tento e-mail Vám bude zaslané nové heslo.

 

Objednávanie

  • Je veľmi jednoduché a rýchle.
  • Všetky zážitky a darčeky sú prehľadne rozdelené  do jednotlivých kategórií v ľavej časti.
  • Vloženie tovaru do košíka: Pred nákupom tovaru si vyberte parametre napr. lokalitu, veľkosť, rozmery..., počet kusov a kliknite na "do Košíka". Následne sa Vám zobrazí obsah košíka s vloženým tovarom a cenou. Potom môžete pokračovať nakupovaním ďalších zážitkov, darčekov alebo pokračovať v objednávke už vloženého tovaru.

 

  • Košík: Obsah košíka si môžete kedykoľvek pozrieť a skontrolovať počas nákupu ak kliknete na symbol košíka v pravej hornej časti stránky. V košíku uvidíte všetko, čo ste do neho vložili, ale môžete aj obsah Vášho košíka ľubovoľne meniť. Zmeniť počet kusov alebo vymazať nejaký tovar kliknutím na červený krížik vpravo od ceny.
  • Objednávka: Ak máte košík naplnený, zvoľte si spôsob dopravy a platby, ktorý Vám najviac vyhovuje a kliknite na "Objednať". Ďalej vypíšte požadované údaje ako: osobné údaje, dodaciu adresu, fakturačnú adresu (iba v prípade ak je iná ako dodacia adresa), prípadne poznámku a kliknite na "Pokračovať". Ešte raz si všetko skontrolujte a ak je všetko v poriadku kliknite na "Odoslať objednávku".
  • Poznámka v objednávke: Do poznámky môžete uviesť doplňujúce údaje ako napr.:
    • Darčekový balíček chcete poslať priamo tretej osobe - je potrebné uviesť presnú adresu pre doručenie tretej osobe.  V takom prípade ostrú faktúru odošleme poštou priamo Vám – na fakturačnú adresu objednávateľa.
    • Zážitok chcete absolvovať v konkrétny alebo približný dátum - je potrebné uviesť presný dátum alebo približný dátum poskytnutia služby vyjadrené slovom „okolo“, napr. okolo 12.12.2010), alebo určenie kalendárneho týždňa, alebo mesiaca.
    • Iné doplňujúce údaje - text blahoželania, dotaz, špecifické požiadavky...

 

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje a akceptuje všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného zážitku a/alebo darčeka uvedenú na internetovej stránke www.nezabudnes.sk.

Po odoslaní objednávky sa na obrazovke objaví text „Ďakujeme za objednávku“. Automatické potvrdenie o uskutočnení objednávky Vám bude zaslané na email, ktorý ste zadali pri objednávke alebo registrácii.

 

Prostredníctvom e-mailu, alebo písomnou objednávkou

Minimálne je potrebné uviesť presný názov zážitku a/alebo darčeku, číslo zážitku a/alebo darčeku, počet objednaných zážitkov a/alebo darčekov, Vašu presnú adresu, fakturačné údaje a „aktívne“ telefónne číslo.

 

 

 


Platba a Doprava

Prevádzkovateľ nie je platcom DPH.

Kupujúci platí cenu, ktorá je uvedená v potvrdení objednávky. Predajné ceny na stránkach sú uvedené v € vrátane DPH, bez poplatkov za dopravu. Cena dopravy sa automaticky pripočíta do objednávky a fakturovaná bude spolu so zážitkom a/alebo darčekom. Balné sa neúčtuje.

Za zážitky a/alebo darčeky môžete zaplatiť

  • platba vopred – bankovým prevodom: Po odoslaní objednávky Vám vystavíme a e-mailom prepošleme výzvu na úhradu zážitkov, darčekov a poštovného. Po prijatí platby na náš účet, Vám zásielku pošleme doporučene prostredníctvom Slovenskej pošty.

  • platba na dobierku: Celkovú sumu uhradíte až pri preberaní zásielky, ktorú Vám pošleme prostredníctvom Slovenskej pošty.

 

Platby za dopravu

  • doručenie zážitku poštou bez dobierky (platba prevodom) : 1,50 EUR
  • doručenie zážitku poštou s dobierkou: 2,50 EUR
  • doručenie darčeka alebo darčeka vrátane zážitku poštou bez dobierky (platba prevodom): 5,00 EUR
  • doručenie darčeka alebo darčeka vrátane zážitku poštou s dobierkou : 6,50 EUR

Objednané zážitky a darčeky doručujeme doporučene prostredníctvom Slovenskej pošty na Vami zvolenú adresu, ktorú ste zadali pri Vašej objednávke. Pred samotnou dodávkou Vám oznámime presný deň doručenia prostredníctvom e-mailu alebo SMS.

Vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej doby v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné okolnosti. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za oneskorenú dodávku zážitku a/alebo darčeku  zavinenú prepravcom (alebo kupujúcim napr. udaním  nesprávnej  adresy).

Darčekový zážitok  je dodaný v kvalitných obaloch, aby neprišlo k poškodeniu.  Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca.

Ak Váš darčekový balíček a/alebo darček nebol doručený, prosím, kontaktujte nás.

V prípade, že si kupujúci zásielku neprevezme (na základe objednávky) pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie, je povinný uhradiť náklady spojené s opätovným dodaním zásielky.

 

 

 


Služba pre klientov

Otváracia doba:  Pondelok – Piatok:  8.00 – 15.30

Zákaznícka linka: 0907 255 865

Uvedená otváracia doba sa vzťahuje na telefonickú zákaznícku službu počas pracovných dní. Je možné, že prostredníctvom e-mailu sa môžete spojiť so zákazníckou službou aj inokedy.

V prípade akýchkoľvek problémov, či nejasností pri vypĺňaní objednávky nás neváhajte kontaktovať! Radi Vám pomôžeme!

 

Prajeme Vám príjemnú zábavu!

NGQzZj